Повернення та обмін товару

Повернення і обмін товару в інтернет-магазині ВІНКО МЕБЛІ

Гарантійний термін

Гарантійний термін – це період, протягом якого, у разі виявлення недоліків у придбаному товарі, продавець, виробник або уповноважена організація зобов’язані їх усунути або задовольнити вимоги клієнта.

Початок гарантійного терміну: 

  • з дня отримання товару клієнтом (якщо в договорі не передбачено інше); 
  • якщо день передачі встановити неможливо – з дня виробництва товару; 
  • для сезонних товарів – з настанням відповідного сезону; 
  • для товарів, придбаних дистанційно – з моменту їх доставки клієнту.

Повернення і обмін товару належної якості

Ви маєте право відмовитися від замовленого товару належної якості в будь-який час до моменту його відправки.  

Повернення товару можливе, якщо: 

  • він не був у використанні; 
  • збережено його товарний вигляд і споживчі якості; 
  • не зірвані ярлики та пломби; 
  • упаковка та супровідні документи (чек, гарантійний талон тощо) в наявності.  

Обмін товару на аналогічний можливий у разі, якщо він не підійшов за:

  • розміром; 
  • формою; 
  • кольором; 
  • габаритами або іншими характеристиками, що унеможливлюють його використання за призначенням.  

Обмін товару належної якості здійснюється протягом 14 днів з моменту отримання замовлення (не враховуючи день покупки).  

Умови повернення / обміну товару неналежної якості

Згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», якщо протягом гарантійного строку клієнт виявив дефекти виробу, він має право вимагати:  

  • безкоштовного усунення недоліків у розумний термін; 
  • відшкодування витрат на їх усунення; 
  • пропорційного зменшення вартості товару.  

Вимоги клієнта можуть бути відхилені, якщо буде доведено, що недоліки виникли внаслідок порушення правил експлуатації або зберігання товару. Клієнт має право брати участь у перевірці якості товару або призначити свого представника.

Для оформлення повернення або обміну, будь ласка, зв’яжіться з нами через спеціальну форму магазину ВІНКО МЕБЛІ, вказавши номер замовлення та опис ситуації.

icon_callback Замовити дзвінок