Повернення та обмін товару
Повернення і обмін товару в інтернет-магазині ВІНКО МЕБЛІ
Гарантійний термін
Гарантійний термін – це період, протягом якого, у разі виявлення недоліків у придбаному товарі, продавець, виробник або уповноважена організація зобов’язані їх усунути або задовольнити вимоги клієнта.
Початок гарантійного терміну:
- з дня отримання товару клієнтом (якщо в договорі не передбачено інше);
- якщо день передачі встановити неможливо – з дня виробництва товару;
- для сезонних товарів – з настанням відповідного сезону;
- для товарів, придбаних дистанційно – з моменту їх доставки клієнту.
Повернення і обмін товару належної якості
Ви маєте право відмовитися від замовленого товару належної якості в будь-який час до моменту його відправки.
Повернення товару можливе, якщо:
- він не був у використанні;
- збережено його товарний вигляд і споживчі якості;
- не зірвані ярлики та пломби;
- упаковка та супровідні документи (чек, гарантійний талон тощо) в наявності.
Обмін товару на аналогічний можливий у разі, якщо він не підійшов за:
- розміром;
- формою;
- кольором;
- габаритами або іншими характеристиками, що унеможливлюють його використання за призначенням.
Обмін товару належної якості здійснюється протягом 14 днів з моменту отримання замовлення (не враховуючи день покупки).
Умови повернення / обміну товару неналежної якості
Згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», якщо протягом гарантійного строку клієнт виявив дефекти виробу, він має право вимагати:
- безкоштовного усунення недоліків у розумний термін;
- відшкодування витрат на їх усунення;
- пропорційного зменшення вартості товару.
Вимоги клієнта можуть бути відхилені, якщо буде доведено, що недоліки виникли внаслідок порушення правил експлуатації або зберігання товару. Клієнт має право брати участь у перевірці якості товару або призначити свого представника.
Для оформлення повернення або обміну, будь ласка, зв’яжіться з нами через спеціальну форму магазину ВІНКО МЕБЛІ, вказавши номер замовлення та опис ситуації.